kesakatusatasuku

DNA-piiri

Ma 28.10. klo 18.00 ollaan DNA:n parissa taas työttömien toimistolla Mikonkatu 21, Pori.
Aiheena aluksi äitilinja tai Geni ja kartoitetaan vähän tilannetta ja keskustelua jatkon aiheista yms.
Oletko kiinnostunut geneettisestä sukututkimuksesta? Tarvitsetko apua testin tilaamisessa tai testitulosten tulkinnassa? Pohdimme näitä asioita yhdessä. Jos haluat mukaan sähköpostilistalle, jolla keskustellaan DNA-tutkimuksesta ja ratkotaan asiaan liittyviä ongelmia, niin lähetä viesti osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Geni-koulutus la 19.10. klo 10-15 Yhteisötalo Otavassa. Jäseniltä 10€ ja ei-jäseniltä 15€. Voi maksaa suoraan tilille FI48 5700 0244 9094 63. Kahvi/tee tarjolla, omat eväät mukaan.

Geni – yhteinen sukupuumme. Geni-julkaisualustan käyttö on Suomessa lisääntynyt viime vuosina, tällä hetkellä on suomalaisia Geniin rekisteröityneitä käyttäjiä n. 10 000. Moni löytääkin jo melko vaivattomasti omia sukujuuriaan Genistä. Sukututkimuskouluttaja Riikka Piironen esittelee Geniä ja sen projekteja, tietojen tallentamista ja lähteiden merkitsemistä sekä DNA-tietojen käsittelyä Genissä. Tilaisuuden lopuksi myös henkilökohtaista neuvontaa.