kesakatusatasuku

HUOM! Suomen hallitus käynnistää 8.3. alkavan ja kolme viikkoa kestävän sulkutilan. Me aloitamme sulkutilan nyt heti eli ensi maanantaina 1.3. ei ole avointa kokoontumista. Pääsiäisen aikoihin katsomme miten tilanne koronnan osalta etenee ja voimmeko taas kokoontua, mutta todennäköisesti ei. Myös 29.3. suunniteltu kevätkokous siirtyy myöhemmäksi, mahdollisesti pidettäväksi yhdessä syyskokouksen kanssa. Seuratkaa tätä sivua tai facebook-sivua, niin pysytte ajantasalla seuran toiminnan suhteen.
****************************************************************************************

Viime vuosi oli koronan takia hyvin poikkeuksellinen ja tästä alkaneesta vuodesta toivomme parempaa, toivomme jäsentapaamisia ja mukavia kohtaamisia. Tässä jäsentiedotteessa on suunnitelmamme ja seuran kotisivulla ja Facebook-sivulla sitten kerromme, mikäli joudumme muuttamaan suunnitelmia.

Kokoontumistilamme löytyy Äestäjänkadulta ent. kauppis. Sisäänkäynti Äestäjänkatu 4 (ulko-ovesta sisään ja käytävää vasemmalle).

SUKUTUTKIMUSILLAT

-        Henkilökohtaista opastusta ongelmien ratkaisuun. Onko joku mennyt hukkaan eikä löydy enää? Tule ja kysy, joku meistä varmaan osaa auttaa.

-        Lagströmin arkisto ja seuran kirjasto käytettävissä.

-        Sukujutut-ohjelman käyttöön tarvittaessa vinkkejä.

-        Ovet avoinna klo 16 - 19, avointa kokoontumista ei yhteisluentoja.

-        maanantait 1.2., 8.2., 22.2., 1.3., 15.3., 22.3., 26.4. ja 10.5.

ARKISTO AVOINNA

-        Lagströmin arkisto ja seuran kirjasto

-        maanantait 15.2., 8.3. ja 12.4. klo 10 – 16

29.3.2021   Kevätkokous klo 17

NETIN TIETOLÄHTEITÄ (luentotilaisuus)

19.4. klo 17 – 19

VANHAT KÄSIALAT (yhteistä opastusta)

3.5. klo 17 - 19

AVOIMET OVET, ARKISTO JA KIRPPIS

- 7.6., 5.7. ja 2.8. klo 12 – 17

- seuran aineistoa myynnissä, myös jäsenten kirjoja voidaan ottaa myyntiin. Ole yhteydessä hallituksen jäseniin.